7. septembra 2012

Farbíme, farbíme...

Prajem Vám krásny predvíkendový deň!

     Nie je zvykom, aby som si doma farbila vlasy, ale včas som sa neobjednala do salónu a bolo mi vidieť vyrastené vlásky, tak som sa vychystala, po dlhej dobe, na homemade farbenie... Vrámci zjednodušenia práce som si vybrala penovú farbu sublime MOUSSE od L´oreal v odtieni 53 Oslnivý zlatý gaštan. Povedala som si, že Vám rovno prinesiem moje dojmy z tejto drogérkovej farby...tak poďme na to.
Balenie




Balenie:
Obsahuje 3 fľaštičky. 1 je oxidačné činidlo, do ktorého nalejete 2 farbiace činidlo. 3 je balzam na vlasy po farbení. Samozrejme rukavice, ale také hrubšie gumové, skoro ako chirurgické.

Aplikácia: 
...a môžme začať!
Po naliatí 2 do 1 sa nádoba uzavrie aplikátorom s pumpičkou, dva krát sa otočí, aby sa obe činidlá spojili a môže sa farbiť. Veľmi jednoduché, žiadne miešanie, vytláčanie z tuby, čistá prácička.
Nasadíte rukavičky a hor sa do prácičky! Aplikátor vám vyrába penu ako tužidlo, ktorú si nanesiete na vlasy, poriadne rozmasírujete a je to! Nemusíte sa báť, že vám množstvo farby nevystačí. Na moje polodlhé vlasy som celý obsah ani nespotrebovala, ešte som malé množstvo vyhodila, lebo už sa mi toľko peny na hlavu nezmestilo...! Po pol hodinke som vlasy dôkladne umyla šampónom ( 2 x ) a naniesla 3 záverečnú starostlivosť na predĺženie farby. Wualá!
Inak, farba príjemne vonia, čo je u mňa plus a zároveň mi nezostali na čele a okolo uší tmavé fľaky, ako po bežnej farbe a to som sa s jej odstaňovaním nejako neponáhľala. Vatovým tamponom s micerálkou od Biodermy som si v klídku všetku farbu s pokožky hravo odstránila.






Farba nanesená!





Moja farba pred premenou na dennom svetle.


Výsledok premeny!

Výsledok dnešnej farbiacej premeny vidíte na fotkách. Farba je krásne jednotná, s leskom, aj keď odtieň sa od original farby na obale trošku líši. Inak, spokojnosť!

Cena: okolo 5 euro.
Moje hodnotenie: 9 bodov z 10.
PS: farbíte si vlasy samy alebo v salónoch? Ak samy, akú farbu používate?

Prajem Vám krásny pestrofarebný víkend!!!
AlliceDom


12 komentárov:

  1. super vyzera ta farba...a tebe sa ten odtien hodi. Ja (kedze som kadernicka) si vlasy farbim sama.Dokonca aj so strihanim je to u mna tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jani, ja mám do ZM 10 minút, tak ak nebudem mať termín u svojej kaderníčky, skočím k tebe... :D

      Odstrániť
  2. vyzera krasne a tu tuto farbu na vlasy aj pouzivam (nie rovnaky odtien) :) ale vzdy mi to chyti na ovela tmavsie, ale ako vidim, to sa stalo aj tebe...ja uz neviem, ci si musim kupit peroxid blond, aby som mala stredne hnede vlasy a nie vzdy tmavohnede az cierne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...asi všetky farby chytajú tmavšie, to mám aj ja už odskúšané... ale s tým peroxidom by som to asi neriskla..už takú skúsenosť mám a asi nie som sama..:D

      Odstrániť
  3. farba vyšla super, aj my si farbime vlasy s mamou navzajom. Pred touto hnedou, čo mám teraz, som mala mahagon od kadenicky, no nic moc...ani mesiac nevydržala. Tak som sa vrátila k hnedej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtiene do červena sa veľmi rýchlo vymývajú, to poznám.. Ja som inak mala na vlasoch asi už všetky odtiene...:D

      Odstrániť
  4. podla mna ja ti nemusim hovorit ze jak si ja farbim vlasy...tebe vysla super asi si ju tiez kupim ked uz som hneda no :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D na tvojom farbiacom pokuse som sa pobavila, máš pravdu... Ale zase hnedá je super! :)

      Odstrániť
  5. Vlasy som si ešte nikdy nefarbila a ani to neplanujem :) Inak pristane ti to, krásne to maš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to klobúk dolu...ani si nezačínaj! Keby som si v puberte nezačala farbiť vlasy, možno by som dnes aj ja mala prirodzenú farbu.. :)

      Odstrániť
  6. Sama, sama a tiez pouzivam tuto farbu v odtieni Ciernohneda :-). Ale chystam sa zmenit znacku, lebo v tych ciernych odtienoch je stale najviac skodliveho bordelu a uz sa nejako bojim :'(. Kupila som si prirodnu ciernu hennu (Logona tusim... alebo Sante, jedna z tych dvoch, uz si nepamatam, doma v sufliku je), tak potom mozem tiez dat info, ako sa mi to podarilo. Recenzie su super, uvidime ale v praxi :-D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá henna ma tiež veľmi láka, ale nejako mám z neznámeho dôvodu predsudky... Budem veľmi rada, ak zavesíš foto s recenziou z farbenia, ak to bude ok, aj ja ju vyskúšam :D

      Odstrániť