1. septembra 2012

Čarovanie s UD Naked - "Coffee in Heaven"

 

    Do tretice som si pre Vás pripravila look, ktorý som nemala nejako naplánovaný... Jednoducho som si urobila poobedňajšiu kávičku,  sadla som si  na môj líčiaci plac, rozložila pomocníkov a toto z toho vzišlo...
Dominantou líčenia je tyrkysová očná linka pozdĺž spodných mihalníc a metalické viečko...


Oči:
NYX HD eye shadow base
UD Naked:
Toasted ( na banánik )
Hustle ( na vonkajší kútik oka )
Sidecar ( na pohyblivé viečko )
Sin ( pod obočie  )
essence gel eyeliner - London Baby 02
Nilin´a eyelash
Pupa Diva´s lashes mascara maxi volume
NYX Jumbo Eye Pencil - Cottage Cheese ( základ pod spodnú linku )
Oriflame Visions for your eyes only

Pery:
e.l.f. Conditioning Lip Balm - Mellow Melon
NYX Lipstick - 592 Baby Pink
Gosh Light´n shine lip glaze - 04

Pleť:
Flormar Compact Powder - 93
Gabriella Salvete Sun Bonzer Powder
Catrice allround concealer
Paletka líceniek - no name



Na oči, 
na pery, 

na pleť.

Užívajte víkend nebesky! 

AlliceDom

5 komentárov:

  1. Ten tien Sidecar je ale nadherny - vyzera to skvelo :-). Skoda, ze si nedala lepsi detail pier, celkom by ma zaujimalo, ako tie pouzite produkty vyzeraju v akcii :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...Sidevar je naozaj krásny tieň... a túto trojkombináciu na pery ešte použijem aj s foto...:)

      Odstrániť
  2. vypadá to moc hezky, jses nejšikovnější!

    OdpovedaťOdstrániť