15. augusta 2012

Líčenie na každý deň

Dnes Vás ušetrím zbytočných slov, všetko môžte vidieť na fotkách...
...snáď len, že druh make-upu používam podľa aktuálneho odtieňa mojej pleti... Na opálenú používam Chanel Vitalumiére v odtieni 50-naturel, na stredne opálenú L´oreal True Match v odtieni N5 Sable Sand a v zime Lancome v odtieni 01... Dnes som použila najbledší len preto, že má najväčšiu kryciu schopnosť a líčila som sa na fotku...
Bežne používam moju Sleek paletku alebo mono očné tiene od essence v neutrálnych farbách. Dnes výnimočne vypomohla požičaná UD Naked. Obočie si dokresľujem väčšinou ceruzkami...












PS: Nikdy som si nemyslela aké je ťažké urobiť kvalitnú fotku nalíčeného oka v reálnych farbách. Mne sa to mojím kompaktom nepodarilo podľa mojich predstáv, ale snáď Vám tieto zábery aspoň niečo povedia... :)
Prajem krásny večer!

AlliceDom



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára