20. augusta 2012

Farebná spodná linka...


Po víkende sa cítim oddýchnutá a hoci som dnes bola nútená navštíviť obvodného lekára a priniesla som si domov antibiotiká, dobrá nálada ma neopúšťa. Z vervou sa vrhám do nového týždňa a v hlave mám množstvo plánov, ktoré by som chcela stihnúť. Samozrejme, že sa staviam ku chorobe zodpovedne a idem príkladom pre môjho milovaného potomka, takže si dám pár dní ešte pozvoľna a s polihovaním, ale len čo mi bude lepšie, čaká ma niekoľko nových začiatkov v doterajšom živote... Keď sa človek aspoň na chvíľku zastaví, dá myšlienkam voľný priebeh, veľa vecí sa mu zdá jednoduchších a zrazu, v daný čas, správnych a opodstatnených... Ale dosť bolo filozofií, trošku pragmatickejšie...
Nakoľko som mala ráno dosť času na seba, líčenie nebolo len päťminútové a preto som ho zdokumentovala do dnešného postu... Nič zložité to nie je. Inšpirácií bolo v predošlých dňoch "za fúrik", nakoľko som mala možnosť vidieť hŕbu kvalitných líčení v súťaži s elf-om... Základom môjho dnešného looku je klasická čierna linka na vrchnom viečku a farebná zelená na spodnom... Posúďte samy...



Použitá dekoratívna kozmetika...


Prajem osviežujúci deň, napriek tropickým podmienkam...!
AlliceDom 

6 komentárov:

  1. super to vyzera a kde si zohnala tu nyx ceruzu? ja ju zhanam uz strasne dlho

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem a NYX som objednala zo stránky cherryculture.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj mne sa to paci velmi... tiez som chcela dat linkove licenie dnes, ale mi po vcerajsom livechate kus kleslo sebavedomie, takze to este trosku pocvicim :-D. Ale velmi pekny odtien zelenej, taka smaragdova by sa mi zisla, ti poviem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...tak Terezka je iná liga..:D My musíme zatiaľ skúšať, skúšať,...:)

    OdpovedaťOdstrániť