4. júla 2012

Môj prvý a zatiaľ aj posledný Chanel rúž...

...ani neviete ako ma teší, že sa blíži búúúrka! Práve teraz sa magická čierňava zaťahuje nad našimi obydliami a mňa to napĺňa akousi silou, ktorá mi chýbala. Za uplynulé horúce a potom ľudských tiel naplnené dusné dni som svoju životnú energiu stratila, priam mi ju vysali...


Tak sa púšťam do zrecenzovania rúžu, ktorý mám v mojej make-up zbierke už niekoľko mesiacov, no nemala som na naň chuť... Sama neviem, čo som od rúžu tejto zvučnej značky čakala, len viem že asi trošku viac, ako som dostala!
Chanel Rouge Allure v odtieni č. 59 Nude
Má krásne elegantné chanelovské balenie a môj prvý pocit, keď som ho držala v ruke asi každá z nás, šminkových maniačok, pozná!,... bol skutočne vzrušujúci a zároveň so štipkou výnimočnosti, že je môôôôj!
Otváranie je na klik systém, ktorý asi poznáte...kliknete a ON vyskočí! Waaauw! Po nanesení na pery mám pocit, že je hydratačný, ale po chvíli, keď sa akoby vsiakne, cítim na perách niečo ako prach alebo čiastočky, ktoré mi trošku vadia. Neviem to celkom opísať, pri žiadnom rúži som to zatiaľ nezažila. On obsahuje síce drobučné trblietky, ale nečakala som, že ich budem cítiť... Konzistenčne je krémový, vzhľadovo lesklý, hnedo zlatý. Pod pojmom Nude by som však čakala nenápadnejší odtieň, pre mňa nude nie je... Výdrž na perách má priemernú a je bez parfumácie, čo mi aj trošku vadí, mám rada voňavé vecičky! Musím povedať, že mám obľúbenejšie rúže za menej eur...znova by som do jeho kúpi nešla. Možno iný odtieň, ale určite nie v najbližšej dobe, musím najprv prehltnúť sklamanie...

Odo mňa má, bohužiaľ, 5 bodov z 10!








klik systém








Aké máte vy make - up sklamania?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára