7. júla 2012

Chanel Vitalumiére - recenzia

Dnes prichádzam s recenziou na make up, ktorý som si na jar objednala z fann parfumérie na leto...
Moje rozhodnutie na kúpu bolo na základe recenzie beauty blogeriek z UK pixiwoo, ktoré majú kanál na youtube....odporúčam pozrieť, nádherné líčenia! Hodnotili všetky make upy z tejto známej značky a jednoznačne vyhral Vitalumiére. Rozhodla som si ho teda zaobstarať na leto, lebo je výborne hydratačný...! Dosť bolo omáčok, poďme na hodnotenia...


Obal krásne elegantné balenie s logom výrobcu na vrchnáčiku, sklenená fľaštička, pumpičkové dávkovanie, ktoré mám osobne najradšej.
Konzistencia redšia, povedala by som vodová, podobná redšiemu jogurtu...výborne sa roztiera dostratena, nehrozia žiadne fľaky či nerovnosti, krásne zjednotí farebný odtieň pleti. Používam naň stipple brush.
Vlastnosti na obale píšu...saténovo vyhladená hydratovaná pleť, proti únave...jednoznačne môžem potvrdiť, že je pleť nádherne hydratovaná, vyhladená, oživená...akurát na moju mastnejšiu pleť až veľmi hydratovaná a lesklá! Musím veľa pudrovať. Je ľahučký a vôbec nezaťažuje, pritom pleť je vyživená. Má jemnú krémovú, veľmi príjemnú vôňu.
Odtieň...50 NATUREL, bol určený na leto, s predpokladom, že budem opálená je trošku tmavší, ale na dovolenke bude ok! Samozrejme, dá sa riediť s bledšími odtieňmi, ja ho zvyknem riediť s Lancome Teint Miracle č.1 ( neskôr bude recenzia ), ktorý mám na zimu. Tento odtieň odporúčam pre tmavšie typy pleti! 
Zhrnutie: nádherne hydratačný vyhladzujúci make up, ľahučký so stredným krytím určený skôr pre suchú, prípadne normálnu pleť...
Moje hodnotenie: 9 bodov z 10!

jedno "dávknutie"
prstom rozotretý
štetcom zapracovaný








Prajem krásny horúci víkend!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára