29. júna 2012

Moje letné vychytávky!

Krásny letný deň!
Leto je obdobie roka, ktoré je síce veselé, slnečné, farebné a plné zážitkov, ale rozhodne zaťažkávajúce pre stálosť make-upu a celkove na pleť a vlasy... Samozrejmosťou by rozhodne mali byť krémy s ochranných faktorom na tvár a telo a samozrejme vodáááá,  čiže pitný režim! Ja nosím všade so sebou moju filtračnú flaštičku s vodou o ktorej ešte bude reč....
Ale späť ku kozmetike...
Nakoľko mám mastnú T-zónu, obľúbila som si zmatňujúci krém a čistiacu pleťovú vodu od Balea young SOFT&CARE...pleťová voda jemne čistí a príjemne osvieži a krém hydratuje a zároveň zmatní! Pre moju pleť určite jednotka na leto! Hydratovať treba aj pleť na tvári a dekolte, s čím mi pomáha hydratačná gelová maska AQUA-RHYTHM od Oriflame, ktorú nanášam štetcom na masku od rovnakej firmy.



Prílišný make up na bežný deň v lete nepoužívam, na oči si vystačím s čiernou očnou linkou od Maybelline, jemnými zlatistými tieňmi na oči od catrice ( 420 Talk Like An Egyptian ) alebo essence ( 02 dance all night ) spolu s hnedým tieňom na vykontúrovanie oka od Pupa ( 00438 MATT EXTREME )a bez maskary ani na krok! Skôr oblečiem perám nejaký veselý farebný šat... Obľúbila som si :
Popstick Maybelline ( 030 Pink Lollipop )
Lipstick Maybelline ( 140 Juicy Bubblegum )
Ultra Golossy Gloss PUPA ( 20208 )
Light'n Shine Lip Glaze GOSH ( 03 )

A čo vy, aké máte letné vychytávky...?

1 komentár:

  1. presne ten trblietavý zlatý tieň na oči od Essence a presne ten štetec na tekutý make -up(ak dobre vidím) mám. a nad tou baleou som dnes rozmýšľala.
    inak pekný článok ;))

    OdpovedaťOdstrániť