11. júna 2012

Idem do mesta...tigrí look!

     ...home Nail art by AlliceDom


     Dnes sa chystám do mesta na obed s manželom... Mám také dravé chúťky, asi si dám steak a zeleninový šalát, aj keď ten mäsožravce veľmi nemusia, ale veď "od trávy vraj dobre trávi", tak prečo nie...







Klobúk H&M
Sandálky Humanic
Opasok Pimkie
Šaty second hand
náušnice sashe.sk
balerínky nejaký eshop



                                                                    
 Mám trošku času, tak si niečo nové nalakujem...
Podkladový lak vždy používam na prirodzené nechty z dvoch dôvodov:
1. chráni necht pred nepekným žltým zafarbením a zároveň pred prenikaním nežiadúcich látok do organizmu...
2. "výtvory" na nechtoch dlhšie vydržia
Farebné laky:
- podklad podľa vkusu a zladenia, ja mám pastelový marhuľkový gél, ale použila by som aj žltý alebo ružový odtieň laku...
- zelený ( no 34 ) a modrý ( no 25 ) lak značky MIYO Nailed it!
 Tenký štetček, ktorý mám zo starého vyschnutého nail art laku.
Sprej na rýchle uschnutie z Avonu.

Video návod!


Je žiaduce použiť po zaschnutí lakov a umytí rúk (sprej na schnutie obsahuje oleje ) vrchný nadlak, či už s vysokým leskom alebo matný a na úplny záver olejček na nechtovú kožičku...

Nezabudnúť si pripraviť trpezlivosť ....vŕŕŕ :)









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára