8. februára 2014

PASSION FRUIT BODY BUTTER

Telové maslo nie je u nás žiadnou novinkou. Stretávame sa s ním v rôznych "príchutiach" od viacerých výrobcov. Zoženieme ho bežne v drogériách a je len na nás, aké si vyberieme. Pri potuľkách v Rakúsku ma prilákala svojou vôňou predajňa the body shop.... Z množstva voňavučkej pleťovej, telovej, ba dokonca dekoratívnej kozmetiky, som si vybrala práve hydratačné telové maslo, ktoré ponúkali v nespočetnom množstve vôní... Priznám sa, že telová kozmetika s príchuťou jedla ( cháp ako čokoláda, škorica, vanilka, karamel...) mi už nechutí a v tom momente som sa doslova zamilovala do omamnej vône exotického "vášnivého" ovocia.
Popísať vôňu je veľmi ťažké, pre to sa o to nejdem ani pokúšať. Poviem len,....neviem sa jej nabažiť. Je intenzívna a telo po nej vonia po večernom nakrémovaní ešte ráno. Samotné nanášanie tohto masielka ma tiež baví. Je to skutočne ako maslo...., po styku s teplou pokožkou sa začne topiť a vsiakne po chvíľke úplne. Nezostáva po ňom vôbec mastný šmykľavý pocit, len krásne jemná a hydratovaná pokožka. Neviem zhodnotiť, či je moja pleť natoľko suchá, ale 24 hodinová sľubovaná hydratácia u mňa nefunguje. No aj napriek tomu ho milujem a doslava si ho šetrím, pretože sa bojím, aby sa mi neminulo. Môžem Vám ho skutočne len odporučiť a keď náhodou pôjdete okolo spomínaného obchodíku...., zastavte sa a aspoň privoňajte.... Nezaručujem však, že nič nekúpite, pretože tie vône sú doslova návykové! :)





AlliceDom



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára