8. januára 2014

Gosh SMOKEY EYE LINER

   Dymové líčenie sa stalo bežným nielen v beauty komunite, ale aj medzi bežnými "užívateľkami" líčidiel. Jednoduchosť vytvorenia tohto sexi looku je zaručené aj množstvom produktov, ktoré nám ponúkajú kozmetické firmy. Či už formou dymových tieňov s návodom alebo rôznych ceruziek a liniek, ktoré s pomocou aplikátorov uľahčujú vytvorenie postupného a prirodzeného smokey looku.
Ako už viete, testujem produkty pre firmu Gosh a na trhu je nejaký piatok aj ich SMOKEY EYE LINER, ktorý ponúkajú v štyroch odtieňoch. Spolu s dymovými očnými tieňmi sa dá krásne vytvoriť či už denné, alebo výrazné večerné líčenie. Mne poslali na vyskúšanie odtieň 04 Smokey Blue. Je studený šedo modrý, výborne ladiaci k mojim hnedým očiam....



  Aplikácia je veľmi jednoduchá, preto by som ho odporučila aj úplným začiatočníčkam.
1. Vytvorila som si očnú linku na hornom viečku celou líniou rias
2. Za pomoci aplikátora som linku jemne rozpracovala
3. Zafixovala som to celé šedomodrým očným tieňom ( Gosh Matt duo eye shadow - 07 Blue Jeans )
4. Prechod medzi pohyblivým viečkom a očným oblúkom som jemne rozblendila neutrálnym hnedastým  tieňom ( UD Naked Basics - Naked2 )
5. Rozjasnila som kútiky očí a miesto pod obočím ( UD Naked Basics - Venus )
7. Pozdĺž spodnej línie rias som naniesla šedo modrý očný tieň a rozblendila som ju neutrálnym hnedastým tieňom
6. Naniesla som špirálu ( dve vrstvy Clinique - High impast mascara  )
7. Nakoniec som si "načistila" pod očami korektorom ( m.a.c. - Pro Longwear Concealer NC20 )

Moje dojmy: je skutočné mäkká, neodtláča sa a vydrží celý deň. Na rozotretie sa mi však lepšie hodí štetec.




A čo vy, nosíte SMOKEY EYES?



AlliceDom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára