2. júla 2013

GOSH BRONZING POWDER

Milé blogové čitateľky!

     Pred nejakým časom som obdržala na zrecenzovanie bronzer od Gosh... Myslím si, ja už svoj obľúbený mám, tak som ho zastrčila do zásuvky toaletného stolíka a naďalej som denne používala svoj BOURJOIS čokoládový Bronzing Powder...
     Raz ráno pri svojom každodennom líčiacom rituáli som sa hrabala v zásuvke s dekoratívnou kozmetikou a hľadala som lícenku v marhuľkovej farbe, keď mi do oka padol práve nerozbalený bronzer od Gosh. Vravím si, tak ťa teda otestujem. Odtieň sa mi zdal trošku nevýrazný a pre mňa studený, no po nanesení som zostala veľmi milo prekvapená. Jemnučký prirodzený, nádherne vykontúroval lícne kosti a pracovalo sa mi s ním hravo jednoducho. Hneď som ho pribalila do mojej kozmetickej taštičky a dodnes ho denne používam.



     Musím ho odporučiť aj pre bledšie typy, ktoré sa bronzerov trošičku obávajú. Je skutočne jemnučký, matný, ale s naozaj jemnulinkým shimerom. Dodá tvári prirodzené opálenie a výborne sa s ním kontúruje. Pre tmavšie kočky ho stačí naniesť v trošičku silnejšej intenzite.

Moje hodnotenie je 10 bodov z 10.


AlliceDom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára