27. decembra 2012

REVLON Colorstay Whipped Créme Makueup

Zdravím Vás milé blogové čitateľky...,

...som fanúšikom zopár amerických kočiek na youtube a častokrát sa nechám inšpirovať, či už ich vlasovými alebo líčiacimi tutoriálmi. Tento rok prišla na americký trh novinka vo forme krémového make upu od firmy Revlon, ktorú práve beauty guru na youtube ospevovali jedna radosť. Zvedavosť a neskutočná chuť vyskúšať tento zázrak mi nedali a hoci mi to chvíľu potrápila pátracie schopnosti, podarilo sa mi ho zohnať na ebay a tak Vám prinášam moje dojmy z tohto 24 - hodinového pomocníka.

Balenie: Sklenená dóza, ktorá je bežná pre krémy, dosť ťažká, na cesty trošku nepraktická. Obsahuje 23,7 ml make-upu a obsahuje aj vnútorné plastové viečko. Bola tiež zabalená v priehľadnej fólii, takže je zaručené, že mi do neho prstom nikto nesiahol... :)

Konzistencia: výrobca tvrdí, že by mala byť krémová, ale mne skôr pripomína puding. Keď chcem prstom nabrať, akoby som čiastočne siahla do želatínoidného pudingu, prst sa mi trošku odrazí, ale zároveň mi na ňom trochu produktu predsa len zostane. Ja som sa s podobnou konzistenciou zatiaľ nestretla.

Aplikácia: je jednoduchá, narobím si prstom bodky po celej tvári a potom ho štetcom zapracujem.

Vzhľad na pleti: má nádherný zamatový matný finish. Odtieň mám druhý najsvetlejší, pričom teraz v zime mi je ideálny. Krycia schopnosť je stredná, perfektne zjednocuje farebný odtieň pleti a neutralizuje prípadné začervenanie, či iné chybičky krásy.

Výdrž: na mojej mastnej až kombinovanej T-zóne je niekoľkohodinová a to sa ani neprepudrovávam. Dokonca ho používam aj bez primeru.

Malé mínus: teraz v zime ma trošku vysušuje. Na jeseň bol však ideálny.

Moje hodnotenie: prideľujem mu 9 bodov z 10. Stal sa mojím každodenným pomocníkom a vzhľad pleti s ním skrátka milujem....






Máte s týmto alebo podobným make upom skúsenosti?

AlliceDom


5 komentárov:

  1. hm Revlon by som aj ja rada vyskušala, hlavne makeupy a popularny lip butter..hadam niekedy budem mat tu možnosť a dostane sa tato značka aj k nam ..:o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo by priam úžasné, keby prišiel Revlon aj do našich zemepisných šírok, pretože je viac vecí, ktoré by som rada vyskúšala...

      Odstrániť
  2. na tento make up sa chystám aj ja, a po tvojej recenzii ešte viac :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...zdá sa mi, že máme veľmi podobný typ pleti, takže by ti sedel... :)

      Odstrániť