4. októbra 2012

UD Naked vs. MUA Undressed


Príjemný dobrý večer,

dnes sa v súboji o moju priazeň stretli dve paletky očných tieňov, ktoré sú známe svojím univerzálnym využitím, či už na bežné denné líčenie, výraznejšie dymové, či glamour večerné..., možností je nespočetne veľa. Určite nie je náhoda, že farebné odtiene dostupnejšej rivalky sú minimálne nápadne podobné svojej svetoznámej konkurentke... Už pár mesiacov mi robí spoločnosť Naked-ka a po tom, čo sa mi dostala do povedomia paletka neutrálnych odtieňov od Makeup Academy Undressed-ka, zvedavosť mi nedala a zabezpečila som si aj tú. Poďme sa teda detailne pozrieť na to, ktorá z nich obstála v mojom subjektívnom teste.

Urban Decay NAKED - plusy oproti konkurentke
1. SLÁVA - jednoznačne najväčšou výhodou je pocit výnimočnosti, ktorú vám zabezpečuje táto, hádam najznámejšia paletka očných tieňov na svete! Dúfam, že sa rivalka neurazí, ale prepitujem "nejaká trojdolárová napodobenina" tento pocit nijako nenahradí. ( Sorry MUA )
2. OUTFIT - Štýlové zamatové balenie so zrkadielkom, štetcom, primerom a zlatými menami každého jedného tieňa pocit luxusu ešte znásobuje.
3. NEDOSTUPNOSŤ - bola to výzva! Nie je to tak dávno, čo sa k tejto kráske nedalo dostať... Na e-shopoch po celom svete bola beznádejne vypredaná... Šanca ešte bola v kamenných obchodoch vo svetových metropolách, ak ste mali šťastie... Momentálne je situácia omnoho lepšia a ak ste ochotné investovať cca 40 euro, nie je problém si ju objednať. Ale keď ste ju konečne po tom dlhom zháňaní držali v rukách a mohli vyskúšať, pocit blaženosti a zadosťučinenia vás opojila! Vážili ste si ju potom o to viac! Moja je Parížanka...
4. VÝDRŽ  - aj bez primeru vám tieto tiene vydržia na viečku oveľa dlhšie ako drogérkové konkurentky. Sú veľmi pekne pigmentované, ľahko blendovateľné.

 Makeup Academy UNDRESSED - plusy oproti konkurentke
1. DOSTUPNOSŤ - ich cena je oproti rivalke rozhodne smiešna ( 3 až 4 doláre ) a z oficiálnej stránky http://www.muastore.co.uk/ je za prijateľné poštovné za pár dní doma!
2. TOTOŽNOSŤ - farebná škála tieňov je skutočne takmer totožná so svetoznámou súperkou a tým pádom je jej využiteľnosť rovnaká!
3. KVALITA - aj keď sa tomu asi ťažko verí, kvalitatívne mi tieto tiene vyhovujú o kúsok viac. Sú oveľa mäkšie, niektoré odtiene pigmentovanejšie a s primerom je ich výdrž porovnateľná s Naked-kami. Ak poznáte paletky od Sleek, kvalitka týchto tieňov je podobná.

Záver: pocit luxusu sa naozaj nahradiť nedá a pri výnimočných príležitostiach siaham po výnimočnej Naked-ke. Priznám sa však, že častejšie používam  Undressed-ku pre jej príjemné zloženie a môj subjektívny pocit z týchto prostých tieňov.

Nafotila som jednotlivé tiene aplikované na ruku úplne rovnakým ťahom a množstvom obidvoch, aby ste videli rozdiely v pigmentácii a odtieni. Zároveň som nafotila ich takmer totožnosťvo farebnom odtieni....aj keď foťák ich trošku skreslil, čo je vidieťpri porovnaní v paletke a na ruke. Posúďte samy.














MUA paletku Undressed vám jednoznačne odporúčam vyskúšať a ak nechcete investovať do drahej UD Naked palety, táto lacnejšia verzia vám jej využitie prinajmenšom priblíži!

Dobrú noc!

AlliceDom

5 komentárov:

  1. pekny postik :)
    udelej si chvilku a pojd na giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som si chcela kupit UD paletku,ale ta cena je naozaj ze strasne vysoka :(
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto ma naozaj prekvapilo, čakala som, že UD bude bezkonkurenčná. Že by som si kúpila novú paletku? Ja mám tiež jednu paletu z HM, vtedy ešte asi ani na Slovensku nebolo a neviem si ju vynachváliť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) hmm asi sa bude objednávať :) ... o paletke od MUA rozmyslam už dosť dlho :)

    a ešte ta chcem pozvat na moju prvú giveaway :)
    http://monicainwonderland13.blogspot.sk/2012/10/1giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. paletka MUA je super :)
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť